کرکره برقی پارکینگ

Wiki Article

درب بدون قاب لولایی نیز عملکردی مشابه با درب برقی لولایی فریم دار دارد و تفاوت آنها مربوط به قاب دور آن ها می باشد ، درب های لولایی بدون قاب فضای کمتری را اشغال می کنند از این رو برای افرادی که دارای فضای محدودی هستند مناسب می باشد.

در این مقاله قصد داریم این محصول، متعلقات مربوط به آن و عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی را بررسی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

گارانتی نشان دهنده کیفیت درب اتوماتیک است. قبل از خرید، از گارانتی محصول اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را از مجموعه متین هوشمند سفارش دهید.

آن‌ها به طور خاص برای راحتی و امنیت بهره‌برداران مکان‌ها طراحی شده‌اند.

همین امر باعث می شود که سلامت موتور درب هوشمند بالا برود.

این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

دربهای شیشه ای سه جداره نسبت به نوع دو جداره مقاوم تر و البته گران قیمت تر می باشد ، شیشه های این درب از سه لایه ی مجزا تشکیل شده است که در بین آنها یک گاز مخصوص وجود دارد که عایق خوبی برای درب در برابر صدا و حرارت می باشد.

نرده شیشه ای نرده شیشه ای اکسپوز ، فروش فوق العاده نرده شیشه ای

شکل ظاهری این نوع درب به گونه‌ای است که در قسمت‌های زاویه دار ساختمان تعبیه می‌شود. مزیت این نوع طراحی برای ساختمان‌هایی با معماری خاص و یا ساختمان‌های کوچکی که فضای کافی برای نصب درب کشویی و یا سایر درب‌های اتوماتیک ندارد بسیار زیاد است.

در این بخش می توانید اندازه کرکره، نوع تیغه، نوع موتور و حتی نوع اندازه گیری مورد نظر خود را وارد کنید.

ادامه نوشته درب شیشه ای اتوماتیک شامل شیشه ۱۰ میل سکوریت، لت، برد، چشمی اکسس وان، هنگر، تسمه، موتور دانکر، ریل، وسط دهنه و کاور پشت ۱۶ سانتی است.

اتوماتیک: نصب درب‌های اتوماتیک معمولاً پیچیده‌تر و گران‌تر است. این درها نیاز به سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته‌تری دارند.

هر کدام از لت های این درب درون یک ریل به صورت رفت و برگشتی باز و بسته می‌شود و در قسمت تنظیمات آن سرعت باز و بسته شدن آن قابل تنظیم است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک کشویی کلیک نمایید.

Report this wiki page