دریافت کد رهگیری املاک

Wiki Article

به نطر شما درست سایت در زمان تعطیلی بسته شود منبع درامدی مردم دارند اونهم اینگونه قطع می کنید

برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این موضوع مقاله تضمین در قرارداد مشارکت در ساخت را مطالعه کنید.

سازنده مجاز به انتقال تمام یا بخشی از تعهدات قراردادی به غیر را ندارد و در غیر این صورت به‌محض انتقال تعهدات و حقوق به شخص دیگر قرارداد منفسخ خواهد شد، ولی طرف دوم برای اجرای بخشهای مختلف قرارداد می‌­تواند با اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادهای پیمانکاری لازم را منقعد نمایند.

سازنده متعهد است کلیه هزینه‌های ساخت‌وساز از ابتدای تقاضای پروانه ساخت تا دریافت پایان کار صورت‌مجلس تفکیکی، تقسیم‌نامه و اخذ سند تک‌برگ را بدون هیچ‌گونه قید و شرطی بپردازد.

رای صادره از طرف داور منتخب، برای طرفین لازم­الاجرا است ابلاغ اوراق و کلیه مراسلات داوری به طرفین با پست سفارشی / اظهارنامه به نشانی قراردادی، معتبر است؛ بدیهی است عدم ثبت به‌موقع درخواست موضوع این ماده، موجب اسقاط حق رجوع به داوری است مگر به تراضی کتبی مجدد طرفین.

می‌توان به اطلاعات بدهی‌های ملک، در طرح بودن یا نبودن ملک و… دسترسی پیدا کرد.

بستری فراهم شده جهت چاپیدن مردم توسط بعضی بنگاه های املاک که مثل قارچ سبز شدن و همشون دروغگو و حروم خور هستند

مستندا به مواد ۲۲۱، ۲۲۲، ۲۲۸، ۲۳۰ قانون مدنی، در صورت استکاف هر یک از طرفین در ابتدای قرارداد (بند ۱ و ۲ ماده ؟؟؟۱۰) بیشتر از …………………………….

چرا که کد رهگیری و مهر بنگاه های املاک هیچ وجاهت قانونی در دعاوی حقوقی مربوطه ندارد و شورای حل اختلاف همانطور که از اسمش پیداس محلی است برای کاهش پرونده های قضایی و دادگاه که از نظر قانونی وجاهت دارد قولنامه تنظیم شده در بنگاه های املاک را غیر رسمی می داند.

.. که کاملا تخلف پنهان است و کاری اشتباه است) بدون رعایت موارد الزامی( احزار هویت و احزار مالکیت و حتی حضور طرفین قرارداد و اثر انگشت انها و گاهی هم از شهرهایی دیگر برای شهر دیگری بدون اطلاع دقیق از مالکیت و سند و وضعیت موجود ملک که بسیار جای تعجب دارد و تخلف آشکار است مثلا بعضی سایت عجیب غریب و...) در حال تنظیم چنین قرار دادهای هستند با قیمت های کمتر به هیچ عنوان چنین قرار دادهای رو تنظیم نکنید چرا که در آیند و زمان مشکل نمی تواند کاری بکند، چون از موضوع و وضعیت موجود ملک و نحوه تنظیم آن دروحله اول خبر نداشته و دقت کافی هم در تنظیم قرارداد نداشته است و اصول اولیه جهت اعتبار قرارداد رو رعایت نکرده و شرایط و توافقات خاص رو هم برای دریافت خسارات احتمالی پیش بینی نکرده ، در نتیجه اثبات سخت است و نهایت باعث بر باد رفتن سرمایه یک عمر تلاش و زحمت خود ،زن و آینده فرزندانتان میشوید (پس اصلا چنین ریسگی نکنید).

۲-بعد از انجام مرحله قبل، تمامی مفاد قرارداد مانند تاریخ قرارداد، مبلغ فروش، رهن و اجاره، تاریخ تحویل ملک، بیعانه پرداخت شده، امکانات خانه و … در سامانه معاملات املاک کشور ثبت و کد رهگیری ملک معامله شده توسط مشاورین املاک گرفته می‌شود.

………………. روز پس از تحویل ملک خاتمه عملیات ساختمانی و تحویل ملک نوساز توسط سازنده به مالک

تعهد و مسئولیت حقوقی و کیفری و مالی و غیرمالی و مادی و معنوی و جانی ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی برای کارکنان و کارگران شاغل در موضوع قرارداد و همسایگان مجاور و یا اشخاص ثالث و یا رهگذرها و عابرین پیاده و یا وسایل نقلیه بر عهده طرف دوم قرارداد می‌باشد و می‌بایست کلیه خسارات استعلام سند تک برگ وارده در موارد ذکرشده را شخصاً جبران نماید.

در صورت تأخیر هر طرف بدون عذر موجه در انجام تعهدات خویش مواعد مقرر در بند ۳ و ۴ و ۵ ماده ؟؟؟۱۰ و بند ۱ و ۲ و ۳ ؟؟؟ ماده ۱۱ ، به میزان هرروز تأخیر مبلغ …………………………………….

Report this wiki page